середа, 27 січня 2021 р.

 Я завжди вважала, що в мене немає хисту до малювання, відтворювати на полотні той світ, який мені хотілося.Але коли з'вилися картини для малювання за номерами, я впевнена, що в мене вийде, що необхідно спробувати відчути себе трохи художником (тільки для себе). На ці думки надихнули роботи нашої користувачки Курінної Ольги, яка принесла нам свої перші роботи. Малювання таких картин, за словами Ольги, заспокоює, дозволяє відволіктись від буденності, просто відпочити і провести з користю вільний час.




 Пропонуємо переглянути ці ніжні малюнки у нас в бібліотеці, а якщо маєте чим здивувати, поділіться з нами. Також бібліотекарі порекомендують вам видання для власної творчості.
Запрошуємо до співпраці!
Ольга, ми вам вдячні за ваші роботи!




Немає коментарів:

Дописати коментар